

Afaceri sanatoase, ca la mama acasa

by Oana Grecea
(foto: Vali Mirea Photography, pentru revista BIZ)
Pasiune, investiții relativ mici, locații intime și servire sănătoasă. Cam acestea ar fi ingredientele unor afaceri de tip slow food sau ale unei ceainării cu câteva sute de sortimente de ceaiuri. Câștigul e mic, dar businessurile cresc încet și sigur. Asta am aflat și am scris în materialul ce urmează, publicat în revista Biz.
Mâncare ca acasă, ceaiuri băute în tihnă. Întâmplător, la toate aceste businessuri antreprenori sunt trei femei care au dorit să aibă ceva pe sufletul lor. Fiecare din ele lucra în mediul privat, până au găsit prilejul si inspirația să pornească pe cont propriu. Momentul a venit atunci când au găsit fie locația, fie sumele necesare investiției. Dacă pentru ceainăria Bernschutz & Co au fost nevoie de 30.000 de euro pentru pornire, în cazul The Kitchen de 20.000 de euro, pentru Nana Natural Food investiția a ajuns, în timp, la 85.000 de euro. Afacerile de care povestim mai jos sunt în zone centrale, iar spațiile amenajate sunt intime, calde, prietenoase. Ceea ce se servește este de calitate, fie făcut în casă, fie de la furnizori de produse sănătoase. Totul este ”ca acasă”.
Mai multe citiți aici.