X
Va recomand sa cititi si..
Ganduri de la casa

Sunt atât de încântată de statul la casă și la ”țară” încât nu pot să aștept până se adună alte impresii. Nu am încă un colț de rai în grădină (de fapt nu am încă gard, tere...

Ai un magazin online? Valideaza-l la Gala premiilor eCommerce

 

de Oana Grecea

Până pe 23 mai cei care dețin un magazin online se pot înscrie la o competiția GPec în care plătesc 250 de euro și primesc servicii de 3.000 de euro! Analiza unui site de către specialiști, este, după mine, cea mai bună validare a calității și serviciilor tale, ca deținător de site.

Înscrierile pentru ediția a 9-a a GPeC (Gala Premiilor eCommerce) – eveniment de referință în comerțul electronic – au început pe 25 aprilie și țin până pe 23 mai.

Pentru a fi acceptate în competiție, toate magazinele online trebuie să întrunească integral criteriile de preselecție care presupun respectarea legislației europene în domeniu și a bunelor practici în comerțul electronic, precum: publicarea tuturor informațiilor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor în 14 zile calendaristice/10 zile lucrătoare; existența unei proceduri de conciliere internă în cazul clienților nemultumiți; informarea corectă a clienților cu privire la prețul final al produselor, modalitățile de plată acceptate, modalitățile de livrare, condițiile de garanție și service etc.

Magazinele online admise în competiția GPeC 2014 vor fi evaluate de peste 20 de specialiști, conform setului de criterii de jurizare care numără peste 90 de elemente esențiale pentru orice afacere online.

Evaluarea magazinelor online se face în două etape, la momente diferite, pentru a observa evoluția acestora în timp. Toate magazinele înscrise în competiție primesc rapoartele de jurizare care conțin punctajele pe fiecare criteriu și scurte explicații/recomandări din partea specialiștilor auditori. De asemenea, magazinele primesc și un benchmark al poziției lor față de competitori.

Taxa de participare în competiția GPeC 2014 este de 250 euro, dar magazinele înscrise câștigă servicii de peste 3000 euro:

– au acces la ambele rapoarte de jurizare, o astfel de evaluare profesionistă costând peste 2000 euro;

– magazinele online românești primesc Marca de Încredere TRUSTED gratuit pentru 12 luni (economisesc încă 120 euro – costul acordării Mărcii dacă nu s-ar înscrie în competiția GPeC);

– au acces la tool-urile de optimizare a conversiilor și A/B testing Marketizator și Vibetrace (adică încă un beneficiu de 800 euro, cât ar costa abonamentele lunare la cele 2 tool-uri);

– primesc consultanță avizată de la membrii juriului în cadrul Întânirilor Consultative GPeC, iar magazinele online care se înscriu în competiția GPeC 2014 până pe 9 Mai inclusiv, au acces gratuit la GPeC Summit în limita a 2 persoane/magazin (3 zile de Conferință, Workshopuri și E-Commerce Expo – eveniment desfășurat în Bucuresti, pe 26-27-28 Mai).

Magazinele online care se înscriu până pe 9 Mai 2014 (inclusiv), beneficiază de gratuitate în participarea la GPeC Summit, în limita a 2 persoane/magazin (adică economisesc încă 254 euro).

PS: Pe 26-27-28 Mai 2014 are loc evenimentul de comerț electronic GPeC Summit care reunește unii dintre cei mai buni speakeri din toate colțurile lumii și oferă infinite posibilități de networking, multiple oportunități de afaceri, schimb de experiență și, mai ales,conținut premium.

Mai multe detalii despre politica de prețuri, avantajele participării, speakerii confirmați și înscriere, regăsiți pe website-ul GPeC.

Gânduri și Bucătăreala.ro este unul din bloggurile partenere ale evenimentului și vă voi ține la curent cu noutățile acestei ediții dar și cu tendințele în ecommerce. 

Got anything to say? Go ahead and leave a comment!