X
Va recomand sa cititi si..
Ganduri de la casa

Sunt atât de încântată de statul la casă și la ”țară” încât nu pot să aștept până se adună alte impresii. Nu am încă un colț de rai în grădină (de fapt nu am încă gard, tere...

Oct 18, 2012 - Ganduri    No Comments

Alte vorbe despre Campionatul National de Blogging

 

Am tot urmarit campania asta de la Blogal Initiative de cand m-am inscris. Sincer, nu-mi propusesem initial sa mai scriu ceva. Cred ca pot spune multe alte chestii pe blogul meu decat sa revin cu idei de care nu cred ca se va tine cont.

M-am luptat cu somnul, cu timpul, cu familia, pentru a scrie in fiecare zi ceva interesant, si, din cand in cand, pentru a intra in campanii in care cred, indiferent ca as fi primit un punctaj mai mare daca intram in campanii. Se pot vedea campaniile de la Blogal Initiative, care sunt mai multe la numar si ca eu nu am optat decat pentru cateva. Celelalte nu se potriveau blogului meu, stilului meu sau ceva nu era in regula cu ele din punctul meu de vedere. Chiar daca aveau premii interesante, cum sunt campaniile de la Kanal D sau Carmolimp. Mi-ar fi placut sa se tina cont pe undeva si de asta.

Sa incep insa asa:

– sunt dezamagita de cum arata blogurile de pe primele locuri, ele fiind o masinarie de campanii. Credeam ca urmarim ca un blog sa aiba continut de calitate, nu continut exclusiv comercial!

– am inteles ca sunt ceva probleme cu preluarea feed-back-ului din social media, insa nu si-a mai revenit nici pana aproape de sfarsitul acestei campanii.

– daca e adevarat ca bloggerii, in functie de punctaj, sunt ”recomandati” in campanii, sau clasamentul asta e cumva ca o carte de vizita, cum va avea cineva incredere intr-un site clasat mai jos dar cu povesti scrise corect, cu linkuri, surse etc, daca primii sunt atat de slabi in povesti si necredibili in campanii? Veti spune ca sunt eu subiectiva, dar nu as consuma niciun produs sau nu as putea lua in seama nicio recomandare daca nu e credibila sicampaniaeste dusa atat de pe fata… Deci vorbesc de subtilitate si credibilitate. Cand scrii numai si numai despre campanii, oricine isi poate da seama ca esti ”platit” sa faci asta, sa zici de bine.

Propuneri:

  1. sa existe un altfel de sistem de punctare, neautomat. Sa intervina si factorul uman, oricat de subiectiv ar fi el.
  2. sa se ia in calcul si punctajul actual, atunci cand concursul va fi pe bune…
  3. sa voteze si companii care de obicei deruleaza campanii cu bloggeri, sa decida daca ar colabora cu acel blogger, in functie de ce scrie…

 

Got anything to say? Go ahead and leave a comment!