X
Va recomand sa cititi si..
Ganduri de la casa

Sunt atât de încântată de statul la casă și la ”țară” încât nu pot să aștept până se adună alte impresii. Nu am încă un colț de rai în grădină (de fapt nu am încă gard, tere...

Cum vad eu un Campionat National de Blogging

O șansă! Mi-am zis în sinea mea când am citit mailul cu newsletterul de la http://blogalinitiative.ro/, care anunța ”Campionatul Național de Blogging”. Și pentru că provocarea este întâi cu mine însămi, m-am gândit că nu ar strica să mă înscriu. În plus, campania ține 26 de zile (în intervalul 5 -31 octombrie), adică cu puțin peste 21 de zile, perioada optimă pentru instalarea unui obicei nou, adică acela de a scrie zilnic.

Se spune că instalarea unui obicei nou este completă în aproximativ 21 de zile, timpul necesar pentru a crea o nouă cale neuronală. Respectându-ţi scopul timp de 21 de zile şi realizând noua activitate la aceeaşi oră, în fiecare zi, o vei insera în rutina ta. Și iar statisticile, bată-le vina, spun că trebuie să scrii zilnic dacă vrei să ai trafic și să-ți ții cititorii aproape. Prin urmare, inițiativa unui blog de inițiative (http://blogalinitiative.ro/) este primul lucru bun. Cel puțin eu așa am înțeles, că scrii despre trei puncte tari ale campaniei și trei lucruri de îmbunătățit, după care poți posta zilnic și înscrie site-ul în concurs (și doar nu scrii despre aceiași temă în fiecare zi).

Al doilea punct forte al campaniei este că ar putea aduce în față și alți bloggeri decât cei deja consacrați (eu cred că Chinezu, care mi-a acordat un interviu aici s-a plicitisit de aceleași fețe în campanii și s-a gândit la ideea asta).

Și nu în ultimul rând, un post pe o temă dată testează inventivitatea bloggerului, originalitatea și consecvența lui.

Dacă ar fi fost să organizez eu concursul ăsta, și să stabilesc punctajul, aș fi mizat pe mai multe criterii ce țin de conținut de calitate. Apoi, aș fi cerut și opinia unui grafic designer, pentru a puncta raportul estetic dintre grafică și conținutul/domeniul site-ului. Iar un al treilea punct într-o astfel de campanie, ar fi ținut cont și de calitatea fotografiilor postate, având în vedere că o poză face uneori mai mult decât 1000 de cuvinte. Nu cred ca este neaparat important sa obtii trafic prin artificii de marketing dar sa nu ai ce citi in site.

În general, să fii parte dintr-o campanie e o provocare dar și o oportunitate. Și cum în viață fiecare lucru trebuie făcut la timpul lui, probabil este momentul ca lumea să afle cine este mai bun în blogging și cine este constant în postări. Sper să fac față provocării http://blogalinitiative.ro/.

 

 

1 Comment

Got anything to say? Go ahead and leave a comment!