X
Va recomand sa cititi si..
Ganduri de la casa

Sunt atât de încântată de statul la casă și la ”țară” încât nu pot să aștept până se adună alte impresii. Nu am încă un colț de rai în grădină (de fapt nu am încă gard, tere...

Mar 7, 2013 - Bucatareala    No Comments

Efectul dietelor (tinute de femei) asupra barbatilor

 

by Oana Grecea

În această poveste nu este vorba despre nicio pildă sau rețetă minune, ci este un mod de a vă prezenta o reclamă haioasă la un produs light. Care s-ar putea să prindă tocmai prin originalitatea prezentării.

Mai exact, este vorba despre o găselniță a celor de la Danone de a-și promova primul iaurt Activia Light cu 0% grăsime și în varianta cu fructe. Asta după ce au cercetat studiile și au văzut că unul din doi români este obez (obezitatea definindu-i pe toți cei care au cu 10 kg peste greutatea normală – am citit undeva, nu știu dacă informația este corectă).

Ideea filmulețului a venit în urma unei ședințe de vânzări a companiei, protagoniștii sunt angajații Danone (deci costuri reduse) iar ce se întâmplă este o situație frecvent întânită în cupluri. Ea se apucă de dietă dar ca să nu gătească de două ori îl pune și pe el la dietă. El ia inițiativa ca să nu mai facă foamea și gătește pentru amândoi. Reacția fetei are trei variante, cu care vă puteți juca bifând la sfârșit finalul pe care vi-l doriți. Filmuletul are si episodul 2, iar reclama la produs exista si in varianta de la tv pe pagina de Facebook a brandului: http://www.facebook.com/activia.romania?ref=ts&fref=ts

Varianta de Activia Light lansată recent de Danone există în patru arome: Activia Light Natur, cu Căpşuni, cu Ananas şi Activia Light cu Cereale.

Gama Activia este prezentă pe piaţă din anul 2001, iar portofoliul său include astăzi 21 de sortimente, fiind una dintre cele mai cunoscute mărci de iaurt din România. De altfel, 98% dintre femeile din mediul urban menţionează acest produs, atunci când sunt întrebate ce marcă de iaurt cunosc.

De asemenea, şi la nivel mondial Activia este un produs îndrăgit, fiind consumat anual de aproximativ 300 de milioane de oameni – echivalentul întregii populaţii din Statele Unite ale Americii. Anul trecut în România s-au consumat 70 de milioane de unităţi.

Activia Light Ananas_resize

Got anything to say? Go ahead and leave a comment!