X
Va recomand sa cititi si..
Ganduri de la casa

Sunt atât de încântată de statul la casă și la ”țară” încât nu pot să aștept până se adună alte impresii. Nu am încă un colț de rai în grădină (de fapt nu am încă gard, tere...

Electrocasnicele premium apreciate de romani

de Oana Grecea

Ca și vasele de cupru, electrocasnicele premium sunt apreciate de adulții cu experiență, cu ceva bani și care înțeleg că un produs de calitate înseamnă performanțe și viață mai lungă în casa ta. Este și cazul brandului de lux Miele (pronunțat Mile) care a reușit să-și crească cu 65% vânzările din România pe parcursul anului trecut.

Chiar dacă vorbim de o piață de un milion de euro raportat la un miliard de euro în Germania (țara de proveniență a brandului), se poate spune că sunt români care își doresc să aibă cel mai bun și inovator produs în căminul lor. În România, cel mai vândut produs a fost aspiratorul de peste 6.500 lei, dar cel mai scump produs al brandului pe această piață (preț de circa 30.000 de lei) a fost un cuptor electric de 90 de cm (în imagine), unde poți face o cantitate mai mare de mâncare odată, aș zice eu ceva semiprofesional dar destinat consumului casnic.

În ordine, categoriile de produse cu cele mai bune vânzări au fost aspiratoarele, mașinile de spălat rufe și uscătoarele.

Electrocasnicele Miele au particularități și funcții pe care concurenții săi nu le au încă. Printre premiere se numără mașina de spălat cu Full TouchControl modelul WMV 960, primul espressor cu funcția de detartrare automată, CM 7500, prima mașină de spălat vase cu tehnologia patentată Knock2Open, G 6000, și singurul cuptor combinat cu abur și microunde, DGM 6800.

cuptor cu plita inductie 1

Cine sunt clienții Miele? Loredana Butnaru, director de vânzări Miele România spune că sunt persoane educate, cu venituri peste medie, care călătoresc, au avut primul contact cu brandul în afara țării și se informează înainte de a face o achiziție. 90% din vânzările Miele au fost făcute cu prezența fizică în magazin/showroom, unde oamenii au posibilitatea să testeze produsele. Doar 10% din vânzările anului trecut au fost realizate prin internet.

Unul din produsele care mie îmi place foarte mult este espressorul din imagine.

Espressorul CM7500_resize

Fondată în 1899, compania Miele a fost de la bun început o afacere de familie, aparținând familiilor Miele şi Zinkann – aflate astăzi la a patra generație. Filosofia companiei – “Immer Besser” (“Mereu mai bine”) – se reflectă în toate produsele Miele.

Compania a devenit cel mai mare producător independent de echipamente electrocasnice din lume, cu peste 17.660 de angajați, prezent în 47 de țări prin subsidiarele proprii de vânzări și în 50 de țări prin intermediul distribuitorilor și importatorilor. În anul financiar 2013/2014 a obținut vânzări în valoare totală de 3,22 de miliarde de euro.

frigider Miele

Gama de produse Miele include: aspiratoare, echipamente de întreținere a rufelor; mașini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri.

Got anything to say? Go ahead and leave a comment!

'