X
Va recomand sa cititi si..
Ganduri de la casa

Sunt atât de încântată de statul la casă și la ”țară” încât nu pot să aștept până se adună alte impresii. Nu am încă un colț de rai în grădină (de fapt nu am încă gard, tere...

Legumele D’Aucy, acum si in varianta al vapore si gata de salata

de Oana Grecea

Folosesc să-mi ușurez munca legume și fructe congelate sau la conservă, adică orice scutește timp. Astfel că, m-am bucurat să aflu de varianta sănătoasă al vapore a legumelor D’Aucy lansate recent, pentru că procesul termic prinn care sunt făcute garantează păstrarea vitaminelor într-o proporție mare. Francezii de la D’Aucy introduc pe piața românească mult mai puține produse decât au în portofoliu, adică în limita capacității de absorbție a pieței românești. Poate au știu/cercetat, poate nu, dar varianta asta de legume conservate la aburi și cu puțin lichid în conservă cred că o să prindă la români, deși sunt mari consumatori doar de mazăre, fasole și porumb.

Noua gamă Al Vapore-Vapeur cuprinde 10 produse – amestec mexican (425 ml şi 212 ml), năut (425 ml), linte (425 ml), porumb dulce (212 ml – 425 ml), porumb Gold (212 ml – 425 ml), mazăre verde (212 ml) şi sfeclă roşie cuburi (425 ml). În ceea ce priveşte Gama pentru Salate, aceasta cuprinde atât 4 produse Al Vapore-Vapeur ambalate în cantităţi mici, cât şi alte 4 produse. Astfel, Gama pentru Salate este formată din porumb dulce, porumb Gold, morcovi baby, mazăre verde, amestec mexican, fasole roşie, amestec porumb cu fasole roşie şi sfeclă roşie cuburi.

Produsele nou lansate, cât şi cele deja existente în gamă, răspund nevoilor actuale ale consumatorilor – de dozaj, rapiditatea în pregătirea unui fel de mâncare, alimentaţie sănătoasă şi mai ales de timp. Fiind gata de consum şi fără aditivi, legumele conservate sunt perfect adaptate stilului de viaţă actual – lipsa timpului, dorinţa de a mânca sănătos şi fără prea mult efort. Cu toate că încă majoritatea românilor gătesc în cantităţi mari, pentru întreaga săptămână, aceștia se adaptează tendinţei europene şi încep să pregătească mese rapide, în cantităţi de 2-3 porţii”, spune Crina Zdravcu, Director Comercial al d’aucy România.

Noile produse d’aucy vor fi prezente, ca şi întreaga gamă, pe rafturile magazinelor de tip hiper şi supermarket, cât şi cash&carry.

packshot-gama-salate

Cum arată consumatorul de legume conservate de calitate medie şi premium

Clientul de legume conservate, din categoriile medium şi premium, are următoarele trăsături:  nivel mediu de educaţie, venit mediu, vârstă cuprinsă între 25 şi 50 de ani, ritm cotidian alert. În ceea ce priveşe preocupările – stilul de viaţă sănătos, nevoia de timp liber şi pasiunea pentru anumite hobby-uri sunt relevante, acestea fiind unele din motivele pentru care apelează la astfel de produse.

În medie, un român cumpără, fiscalizat, legume conservate, de calitate medium şi premium, într-o cantitate de cca. 2,2 kg anual. Treptat însă, cantităţile cumpărate sunt tot mai mari. Raportat la cum aleg clienţii legumele conservate, reprezentanta d’aucy România este de părere că principalele criterii de selecţie sunt calitatea (percepţia calităţii), preţul, brandul şi nu în ultimul rând promoţiile şi semnalizarea la raft. În consecinţă, în cca. 75% din cazuri, decizia de achiziţie se ia pe loc, direct în magazin.

Un alt produs care este tot mai apreciat de către români este spanacul, un aliment care este consumat, la nivel european, mai ales în România şi Franţa. Personal ma impact bine cu conservele de sfecla, foarte usor de folosit, fara sa te mai murdaresti pe maini…

 

Got anything to say? Go ahead and leave a comment!

'