X
Va recomand sa cititi si..
Ganduri de la casa

Sunt atât de încântată de statul la casă și la ”țară” încât nu pot să aștept până se adună alte impresii. Nu am încă un colț de rai în grădină (de fapt nu am încă gard, tere...

Parfticip la Future of Media

 

de Oana Grecea

În ultima perioadă, proiectul meu Retete TV mi-a ”mâncat” tot timpul. Nu este tocmai ușor să gestionez blogul, site-ul (pentru care gătesc, mă documentez, fac poze și filmez), magazinul online pe care vreau să-l lansez pe site dar pentru care nu am terminat încă documentarea și meseria de mamă. Da, ultima mi se pare un job full time și numai mamele știu ce zic. Ideea e, ca să revin la titlul acestui post, că am fost și voi fi foarte selectivă cu evenimentele la care particip. Încerc să intuiesc înainte manifestările de la care voi avea ceva de învățat pentru meseria mea de jurnalist, editor, antreprenor.

Future of Media mi s-a părut una dintre ele. pentru că promite să vorbească despre tendințele anului 2015 în media, advertising, digital marketing, online publishing, mobile, tehnologie. Sper ca video să fie unul dintre ele, iar domeniul culinar în care activez cu precădere să fie în tendințe. Sper ca organizatorii evenimentului să reușească să convingă și companiile că ăsta este trendul pentru că eu degeaba duc muncă de lămurire cu ele…; e greu să explici cuiva tributar modelului de marketing învechit – reclamă pe tv, reclamă în print, un banner ici-colo- că viitorul înseamnă content, conținut prezentat într-un mod atractiv. Și cum poate fi ceva mai atractiv decât un clip util de câteva minute sau chiar secunde?
Future of Media promite să ne arate cum se întâlnesc canalele media cu inovațiile în comunicare și ce impact vor avea acestea asupra pieței de media & marketing.

Conform detaliilor din site, ”specialiști din domeniu vor dezbate teme actuale, provocările și oportunitățile industriei și efectele pe care noile tehnologii le au asupra domeniului publicității, mobile și a altor platfome media. Unul dintre principalele obiective ale evenimentului va fi acela de a forma o imagine de ansamblu a viitorului și schimbărilor pe care noile media le au asupra jurnalismului, publicității și mediului mobile.

Evenimentul va reuni numerosi specialiști din media, advertising și mobile (TV & Radio, publicitate, digital, devices, aplicații mobile, publisheri online), care vor aduce în prim plan cele mai noi tendințe din media, strategii de comunicare eficiente în diferite mijloace media, tactici pentru dezvoltarea și extinderea afacerilor din industrie”.

 

Despre cum va fi acolo vă voi povesti în direct, pe contul meu de FB pe care mă puteți urmări (follow că am depășit 5.000 de prieteni și nu mai pot răspunde invitațiilor de prietenie). Mulțumesc.

Got anything to say? Go ahead and leave a comment!