X
Va recomand sa cititi si..
Ganduri de la casa

Sunt atât de încântată de statul la casă și la ”țară” încât nu pot să aștept până se adună alte impresii. Nu am încă un colț de rai în grădină (de fapt nu am încă gard, tere...

”Small Data”, o lansare despe care merita sa stiti

de Oana Grecea

Indiciii mărunte care scot la iveală trenduri în masă. Acesta este subtitlul cărții lui Martin Lindstrom, carte care va fi lansată de editura Publica concomitent cu ediția din limba engleză. Lansarea oficială a cărții va avea loc la București, în prezența autorului, în cadrul conferinței The Future of Marketing.

Cartea se poate comanda de ieri (23 februarie) pe site-ul editurii Publica, în paralel cu ediția originală, urmând să fie prezentă pe rafturile librăriilor începând cu prima zi a lunii martie.

Lindstrom va susține joi, 10 martie, la București, conferința The Future of Marketing, organizată de BrandMinds. În cadrul evenimentului va avea loc o sesiune de autografe.

Nu am citit încă ”Small DATA. Indicii mărunte care scot la iveală trenduri în masă”, dar promit că voi scrie despre ea pentru că tocmai am primit-o. Pe coperta cărții scrie însă că Martin Lindstrom valorifică puterea informațiilor calitative și analizează urmele mărunte pe care le lăsăm – rezultatele dezvăluind adevăruri surprinzătoare despre tendințele noastre de consumatori, precum și despre  comportamentul uman.

Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reacționează clienții lor, Martin Lindstrom a decis să-și petreacă 300 de nopți din an în casele unor străini pentru a observa cu atenție fiecare detaliu al vieților acestora, pentru a le descoperi dorințele ascunse și, nu în ultimul rând, pentru a identifica particularitățile care duc la un produs sau un brand de milioane.

 

În Small DATA vom afla, printre altele:

  • Cum un pantof de sport uzat, descoperit în casa unui puști de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piață a companiei LEGO;
  • Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revoluționat un supermarket din SUA;
  • Cum felul în care intrau oamenii într-o biserică din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney;
  • Cum un ursuleț de pluș din camera unei fetițe din Austria a dus la restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de țări ale unui comerciant de articole de modă;
  • Cum o brățară obișnuită a ajutat o companie să crească loialitatea clienților cu 159% în mai puțin de un an.

 

Martin Lindstrom este consultant pentru unele dintre cele mai mari companii din lume, printre care Walt Disney Company, Nestlé, LEGO și RedBull. Este autorul bestsellerului internațional BUYOLOGY și al altor șase titluri inovatoare. Cartea sa BRANDURI SENZORIALE a fost elogiată de Wall Street Journal care a numit-o „…una dintre cele mai bune cinci cărți publicate vreodată“.

 

Got anything to say? Go ahead and leave a comment!

'