X
Va recomand sa cititi si..
Ganduri de la casa

Sunt atât de încântată de statul la casă și la ”țară” încât nu pot să aștept până se adună alte impresii. Nu am încă un colț de rai în grădină (de fapt nu am încă gard, tere...

May 15, 2013 - Bucatareala    No Comments

Untdelemn de la Bunica – uleiul de incredere al romanilor

 

by Oana Grecea

Potrivit studiului organizat de către Editura Reader’s Digest în perioada 2006-2013, Untdelemn de la Bunica a fost votată ca fiind marca de ulei de gătit în care românii au cea mai mare încredere.

Îmi place să aud că imaginea Bunicii face ca un produs să devină unul foarte folosit de români. Chiar dacă puterea de cumpărare la raft a scăzut, chiar dacă ne orientăm în cumpărăturile noastre după un raport calitate-preț bun, avem totuși preferințele noastre.

De multe ori, când te duci la cumpărături cu lista ai în minte exact uleiul pe care ți-l dorești și nu mai stai să analizezi oferta de moment. Iar uleiul Bunica se pare că se regăsește printre mărcile de încredere ale românilor, unul din ingredientele alese pentru că spune ceva.

V-aţi întrebat vreodată de ce tocmai Untdelemn de la Bunica? În popor “a ieşi deasupra ca untdelemnul” înseamnă a învinge. Tot aşa, Untdelemn de la Bunica s-a remarcat încă de la lansare, poziţionându-se ca un învingător. Iar Bunica este personajul principal al copilăriei, cea la care ne întoarcem cu dragoste pentru bunătăţile pregătite şi pentru sfaturile mereu de actualitate. Untdelemn de la Bunica reprezintă un produs de calitate, cu o identitate distinctă, a Bunicii, şi un brand care se bazează pe valorile esenţiale ale românilor: experienţă, tradiţie şi grijă pentru cei dragi:

 

Începând din 2006, timp de 8 ani consecutiv, consumatorii au confirmat eforturile echipei de a veni întotdeauna în întâmpinarea aşteptărilor lor.

Dintre câştigătorii Trusted Brands 2012 (gală aflată la a 13-a ediţie în Europa şi a 8-a în România), Untdelemn de la Bunica este singurul brand de ulei în care românii au încredere, dovedind acest lucru prin votul acordat în fiecare an al competiţiei, începând din 2006 şi până acum.

Trusted Brands 2013 s-a desfăşurat concomitent în 12 ţări europene, printre care şi România, respondenţii având la dispoziţie pentru a alege 20 de categorii comune celor 12 ţări şi maximum 18 categorii locale. Participanţii la sondaj nu au primit variante de răspuns, ci au fost rugaţi să nominalizeze ei înşişi mărcile în care au încredere şi să le evalueze apoi în funcţie de “Calitate”, “Valoare excelentă”, “Imagine puternică”, “Înţelegerea nevoilor clienţilor” şi “Responsabilitate socială”.

 

Cargill este un producător şi furnizor internaţional de produse şi servicii alimentare, agricole, financiare şi industriale.

Cargill este prezentă în România din 1996. Societatea îşi are sediul central în Bucureşti şi are în prezent aproximativ 900 de angajaţi, care îşi desfăşoară activitatea în 23 de puncte de lucru din toată ţara. Cargill desfăşoară activităţi în domeniul cerealelor şi seminţelor oleaginoase, al uleiurilor îmbuteliate şi rafinate şi al nutreţurilor pentru animale.

Pentru mai multe informaţii vizitaţi site-ul http://www.cargill.ro

Got anything to say? Go ahead and leave a comment!